Fi-ti blanzi.


Fii blând, căci fiecare persoană pe care o întâlneşti are propria luptă de dus.

Trebuie sa fim blanzi! Trebuie sa iertam, caci altfel nu avem dreptul sa cerem sa fim iertati! Trebuie sa gandim pozitiv pentru a primi bine! Trebuie sa fim buni pentru a primi bunatate! Trebuie sa iubim pentru a fi iubiti!
Vreau sa gandesc pozitiv pentru a primi tot ce e mai bun, vreau sa imi conturez viata printre oameni care ma simt bine si poate asa o voi gasi si pe ea. Cea care ma va da pe spate! Cea pe care o voi iubi toata viata!
Azi am vazut-o din nou si mi-a sclipit inima. Am un resentiment de fericire, de luminare. Azi am privit-o si cred ca e speciala, sper doar ca cel care o are sa o apecieze asa cum eu imi imaginez, sa o trateze ca pe o regina asa cum este, sa o iubeasca ca pe propia lui viata asa cum merita!
Sper sa nu ii stearga zambetul de pe fata, sa nu o faca sa sufere si sa nu o tradeze.
Sa ii aduca o floare mereu cand o vede, si sa ii fure surasul mereu cand e suparat! 
Mi-as dori sa am si eu o mare de fericire si frumusete langa mine, sa pot sa ma alimentez cu bucurie, sa pot sa ma bucur de cineva care tine cu adevarat la mine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023