Un dans?

Stii, cand am dansat?

 M-ai prins de mana si nu mi-ai mai dat drumul. Se uitau toti la mine cum mai tras de pe canapea. Eram stanjenit, pentru ca nu stiu sa dansez. Dar, tu ma facea-i special! Mi-ai luat mana, ti-ai pus-o pe sold, si lin ma faceai sa visez. Te strangeam in brate, miroseai bine, parul iti aluneca suav pe langa ureche, iar eu eram topit! Simteam cum este sa dansezi, cat de frumos era sa descoperi ceva frumos, ceva de care iti era teama sa faci. M-ai sarutat pe obraz, si ma strangeai in brate. Ma gandeam daca imi vei da drumul, sau mai bine zis cand imi vei da drumul. Eram in centrul atentiei, toti ne priveau cum tu ma ghidai, ma faceai sa simt ca traiesc. Iti priveam ochii, si desi erai ametita, ii adoram. Cantam impreuna melodia si zambeam. Credeam ca te voi avea pentru o vesnicie. Credeam ca poate acei ochii intr-o buna zi ma vor privi altfel, vor vrea sa ma cunoasca, sa imi spuna ca ma iubesc. 
Credeam ca palmele tale ma vor mangaia si proteja, sarutul tau ma va face sa tresar de fiecare data ca mi-l daruiai, iar inima ta? Sa imi ofere caldura de care aveam nevoie. Aveam nevoie amandoi.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023