Memories


Viata te duce exact unde nu vrei uneori. Si desi pot sa zic ca tin extrem de mult la tine, probabil voi ramane doar un prieten, desi te voi iubi in tot sensul cuvantului! Caut la persoana de langa mine, sa imi spuna ca traiesc, sa ma incarce cu vise, sa ma alimenteze cu vise, sa imi spuna sa nu renunt indiferent ca vreau sa ajung in centrul pamantului sau pe luna. Sa ma faca sa vreau sa traiesc, sa imi imaginez ca o sa stea cu mine indiferent de cat de botos sau cat de prost dispus sunt. Sa imi traga un zambet, cand ma astept mai putin si sa ma asculte. Sa am cui sa ii explic viata mea si sa imi dea un sfat bun cand am nevoie. Si desi nu esti o parte din mine, gasesc toate acestea in momentul cand te ascult, imi scrii sau pur si simplu imi zambesti. Iti multumesc ca ai trecut prin viata mea, si mai ajutat sa realizez ca lucrurile cele mai simple te pot face cel mai fericit! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023