Fericire ( II )




Fericirea este o decizie. Eşti atât de fericit pe cât decizi să fii.

Ma uit pe strada la oameni, si multi dintre ei sunt tristi. Ma gandesc de multe ori de ce. Ma gandesc de ce nu vor sa observe fericirea din lucrurile simple, de ce se complica, iar apoi cand obtin fericire nu sunt multumiti. In ziua de azi, dupa parerea mea principalul motiv sunt banii. Putin mai sunt cei care nu cred in valoare banilor. Putin mai sunt cei, care cred in fericirea propriu zisa.
Foamea de bani, transforma caracterele oamenilor in masini, fara suflet, fara gandire si poate fara principii.
Toti alearga dupa ei, toti cauta sa-si incurce viata prin cai de unde nu vor mai avea scapare, toti se lupta si unde ajung?
Intr-o societate in care nu mai exista constiinta, banul a luat total fata fericirii, iar multi cred ca prin acestia poate avea o fericire nelimitata.

Cum vad eu fericirea? Ma chinui sa o observ in fiecare simplitate din viata mea. As putea sa spun ca imi schimb starea de spirit cand vad cum adierea unui vant trece prin parul unei fete dragute, cand o raza de soare incalzeste obrazul sarutat, cand un stop de ploaia te loveste cu ideea de a ati spala sufletul ranit, cand te plimbi pe o alee cu muzica in urechi, cand te uiti la un fir de apa lin cum curge si iti duc toate gandurile la vale.
Imi place sa zambesc si daca as da cu sutul intr-o piatra, imi aduce aminte de copilarie, sau daca as lua o piatra si sa o arunc intr-un lac. Imi place sa invat copii lucruri noi, sa le explic, sa le povestesc, deoarece ma simt mandru ca am putut lasa o idee in mintea lor si poate vor lua seama la ce le-am spus. Imi place sa ma tina un copil strans de mana, totdeauna ma gandesc la cel pe care o sa-l am si o sa-mi spuna "tata". 

Imi place sa visez la fata care imi va lua mintile, sau care ma va face sa traiesc.
Stiu ca sunt un prost, deoarece am privit fiecare "ea" din viata mea ca pe o femeie perfecta.I-am ascuns defectele si am renuntat la parti din mine sa ma pot plia dupa caracterul ei. Totusi asta ma facea fericit si probabil as face asta cu orice alta fata care va dori sa faca parte din povestea asta, ba chiar as investi si mai multa dragoste, plus experienta din relatiile precedente! Si nu, nu o sa-mi pierd fericirea daca "ea" va pleca, deoarece stiu ce a pierdut si cat as mai fi avut sa-i ofer! Si crede-ma, o "ea" este nucleul meu de energie si fericire.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023