Mai exista?


Unde sunte fetele alea care te alimenteaza cu vise? Care sa te accepte asa cum esti? Care sa-ti spuna "te iubesc" sincer! Nu pentru cum te imbraci, cum arati, cum te comporti? Sa iti spuna imi placi pentru ca nu ai parul aranjat, sau nu stii sa potrivesti niste haine. Sa imi spuna "te iubesc" cand gresesc si sa ma ierte pentru ca ma ametesc de la o bere, sa imi spuna buna dimineata fara sa stau si sa ma rog la telefon ca sa imi dea un semn. Sa rada cand fac pe prostul si sa nu ma faca copil, deoarece fac asta pentru ea, ador zambetul ei! Ador sa fie fericita, nu are de ce sa nu fie cand e langa mine. O ador asa cum este, ma bate, ma cearta, inteleg, am gresit, dar o iubesc! Oare exista asa ceva? Mai exista acea fata care sa recunoasca cand greseste, sau sa renunte la cineva pentru tine, sau sa iti vorbeasca sincer? Exista?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Somn.

Grabita...

18 martie 2023